info@nemovweb.ir 09022757590 نمووب

طراحی وب سایت چند زبانه

طراحی وب سایت چند زبانه

داشتن وبسایت چند زبانه یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه­ها برای معرفی خود، مجموعه، محصولات و خدمات شما در سطح جهان می­‌باشد. اگر قصد دارید شرکت و محصولات و خدمات خود را در آن سوی مرزها و کشور های غیر فارسی زبان معرفی کنید؛ داشتن یک وب سایت چند زبانه که توسط تیم حرفه ای نمووب طراحی شده، یکی از پیش نیاز های شما می­‌باشد.

منظور از وب سایت چند زبانه، سایتی است که محتوای آن دارای بیش از یک زبان باشد و زبان های دیگر را در بر گیرد.

وب سایت چند زبانه همچون یک دفتر کار فیزیکی و فعال در آن کشور است و به صاحبان کسب­‌وکار و مشاغل در افزایش فروش و توسعه­‌ی تجارت و صادرات کمک می‌کند.

ما مفتخریم با طراحی وب سایت های چند زبانه و سرویس دهی به مشتریان نمووب سهم اندکی در برقراری ارتباط با آن سوی مرزها و گسترش تجارت بین­‌المللی و صادرات کشور داشته باشیم.

همچنان تیم نمووب آماده ارائه بروز ترین وب سایت های چند زبانه به مشتریانی که قصد توسعه کسب­‌وکار خود در سطح جهان را دارند؛ می‌باشد. وقت آن رسیده از این بستر استفاده کنید و با طراحی وب سایت چند زبانه کسب­‌وکار خود را جهانی کنید.

 

 

طراحی وب سایت چند زبانه

طراحی وب سایت چند زبانه

توسعه و رونق بخشی به کسب و کار مشتریان در فضای دیجیتال که خرسندی و رضایتمندی ایشان را در پی داشته باشد، مهمترین هدف تیم نمووب است. ما در نمووب با هدف جهانی کردن کسب و کارها، انواع وبسایت چند زبانه را به صورت تخصصی طراحی و پیاده سازی می کنیم. مطالعه نیازها، چالش ها و دغدغه های مشتریان به منظور طراحی وبسایتی با پتاسیل لازم دیجیتال مارکتیگ، تنها بخشی از متدها و استراژی های  توسعه وبسایت دیجیتال مارکتینگ بیس، با طراحی تخصصی در نمووب می باشد. دانش فنی، مهارت و تخصصِ زمینه های مختلف حضور در فضای دیجیتال، از بسترسازی تا طراحی و اجرای فرایند ها، در کنار شناخت مهارت های مارکتینگ و برندینگ، ویژگی های بارز تک تک افراد تیم نمووب است.

وبسایت مهمترین و اصلی ترین بستر دیجیتال مارکتینگ می باشد. مالکیت صد درصدی مادی و معنوی، قابلیت بارگذاری و انتشار  انواع محتوای متنی، تصویری، صوتی و ویدئوی بدون هیچگونه محدودیتی در حجم و تعداد محتوا،  تنها بخشی از وجه تمایزهای وبسایت نسبت به سایر بسترهای دیجیتال مارکتینگ قلمداد می شوند.

وبسایت چند زبانه با قابلیت معرفی و ارائه خدمات، محصولات، رزومه و توانمندی های کسب و کارها به زبان های مختلف به وسعت دنیای اینترنت، بدون شک قویترین، کم هزینه ترین و راحت ترین ابزار و بستر بازاریابی آنلاین با هدف جهانی شدن می باشد.

وبسایت چند زبانه در تیم نمووب، ضمن به کارگیری تخصص و دانش فنی، با استفاده از جدیدترین و کارآمد ترین ابزارها طراحی و پیاده سازی می شود. ویژگی هایی همچون سیستم مدیریت محتوای (CMS) تخصصی و منحصر به فرد با کاربری آسان ویژه وبسایت های چند زبانه، قابلیت انتخاب زبان پیش فرض، امکان ثبت انواع محتوا (در قالب های مختلف اعم از محتوای محصولات، خدمات، وبلاگ، پروژه ها، گواهینامه و مجوزها و.. ) به صورت کاملا مجزا برای هر زبان، (بعنوان مثال شما یک محصول با برخی ویژگی ها را برای مصرف داخل تولید می کنید، از طرفی همین محصول را با ویژگی های متفاوت جهت صادرات تولید می کنید، در CMS چند زبانه نمووب امکان درج محتوای کاملا متفاوت برای این محصول به زبان های مختلف وجود دارد.)، امکان طراحی قالب تخصصی وبسایت به صورت کاملا متفاوت و مجزا برای هر زبان، قابلیت توسعه پذیری و افزودن نامحدود تعداد زبان های وبسایت، قابلیت ارتقاء به پلن چند زبانه چند منظوره، گوشه ای از مزایای انتخاب نمووب برای طراحی سایت چند زبانه هستند.

داشتن وب سایت چند زبانه یکی از ساده ترین راه­ها برای معرفی محصولات و خدمات در خارج از کشور است. اگر کسب و کار و مجموعه شما درسطح بین الملل شناخته شده و مشتریان و مخاطبانتان در خارج از کشور هستند و یا اینکه قصد دارید به تازگی مجموعه خود را در سطح بین الملل معرفی کنید؛ داشتن یک وب سایت چند زبانه که توسط تیم حرفه­ای نمووب طراحی شده، یکی از اصلی ترین نیاز هایتان میباشد.

منظور از سایت چند زبانه وب سایتی است که محتوای آن به چندین زبان باشد و تمام ویژگی­ها و شرایط آن کشور مورد توجه قرار گرفته شده باشد. چنین وبسایتی نه تنها برای معرفی یک شخص حقوقی بلکه در قالب یه وب سایت شخصی و برای شخص حقیقی میتواند باشد. برای مثال شما برای ارسال رزومه به دانشگاهی در خارج از کشور میتوانید از چنین وبسایتی استفاده کنید.

وب سایت چند زبانه همانند یک دفتر کار یا نمایندگی فیزیکی در خارج از کشور میباشد در واقع شما با طراحی یک وبسایت چند زبانه در حال ساخت یک دفتر نمایندگی در آن کشور و به کارگیری نیروی بازاریابی هستید. دفتری که به صورت 24 ساعته و در طول 7روز هفته دایر و فعال میباشد.

وب سایت چند زبانه یکی از ملزومات مهم برای بازاریابی دیجیتالی و فروش است و منجر به افزایش تجارت بین المللی و صادرات شما میشود. بدین صورت که مخاطبان شما در آن سوی مرزها هم قادر به مشاهده و آنالیز محصولات و خدمات شما هستند و برای خرید به سادگی میتوانند ثبت سفارش داشته باشند. در واقع گسترش روابط تجاری با دیگر کشور های دنیا و برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان غیر فارسی زبان، صاحبان کسب و کار و مشاغل را نیازمند داشتن وبسایتی دو زبانه و یا حتی چند زبانه نمود.

گنجاندن محتوای سایت به زبان های دیگر مزایای متعددی دارد، که به تعدادی از آنها به طور کلی اشاره میکنیم:

دستیابی به بازار­های جدید و معرفی به سطح جهان

بهینه سازی بین­المللی برای موتورهای جست­و­جو

بازاریابی مقرون به صرفه­تر

افزایش فروش و درآمد

توسعه تجارت بین­المللی و گسترش صادرات به اقصی نقاط جهان

برتری نسبت به رقبای خود

افزایش جلب اعتماد و رضایت مشتریان

 برای داشتن یک وب سایت چند زبانه ابتدا باید بازار هدف و کشور مقصد حائز اهمیت را شناسایی و مشخص کنید. با توجه به زبان آن کشور وب سایت طراحی کنید. حال شرکت و مجموعه شما در آن کشور معرفی میشود و مخاطبانتان به راحتی میتوانند شما را بشناسند.

اینک مفتخریم که با سرویس¬دهی به مشتریان عزیزی که با دیگر نقاط دنیا ارتباط دارند، نقش کوچکی در بر قراری این ارتباط و توسعه تجارت بین¬المللی  داشته ایم.

حال که به اهمیت وب سایت چند زبانه پی بردید، میتوانید روی کمک ما حساب باز کنید و یک وب سایت چند زبانه با همه ویژگی های مد نظرتان داشته باشید. تیم طراحی سایت نمووب آماده ارائه برترین سایت ها با متنوع ترین امکانات به مشتریان خود میباشد. با طراحی یک وب سایت چند زبانه کسب و کار خود را جهانی کنید.  

برچسب ها :

طراحی وب

ما می‌توانیم با توجه به بودجه و اهداف سازمان شما، نزدیک‌ترین مسیر را برای هوشمندسازی کسب و کار شما تدوین نماییم.وبسایت در حال بروزرسانی می باشد
مشاوره از طریق واتساپ

honor honor honor

1400 1401 | کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت نمووب محفوظ می باشد